FAQ dla wypożyczających samochód

  • Home
  • FAQ dla wypożyczających samochód

Chcesz udostępnić swoje auto i masz pytania ? Skontaktuj się z nami!

- CaRents.pl | bez pośredników, prosto od ich właściciel |

Jeśli chcesz oferować swój samochód użytkownikom naszego portalu musisz, założyć konto. W tym celu uzupełnił swój profil danymi osobowymi, dołącz zdjęcia pojazdu i skan dowodu rejestracyjnego oraz ustal kwotę wynajmu.

W trosce o bezpieczeństwo i komfort osób wynajmujących umożliwiamy rejestrację wyłącznie w pełni sprawnych pojazdów, które nie będą stanowiły zagrożenia w ruchu drogowym. Wszystkie zgłoszenia weryfikujemy więc indywidualnie. Jeśli Twoja rejestracja z jakiegoś powodu zostanie odrzucona, poinformujemy Cię o tym mailowo.
Samochód  musi posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC. AC jest dobrowolne, aczkolwiek jeśli je posiadasz, zostaw taką informację na swoim profilu i wyślij nam zdjęcie Twojego ubezpieczenia. Nie posiadasz AC? Napisz do nas, pomożemy Ci je zakupić, na preferencyjnych warunkach.
Jeśli okaże się, że jednak nie możesz wynająć samochodu w określonym terminie, możesz anulować rezerwację. Aby to zrobić przejdź do Panelu Klienta, następnie do zakładki Panel Rezerwacji, znajdź rezerwację którą chcesz anulować i naciśnij ikonę długopisu – edycji (✎). Następnie: ANULUJ REZERWACJĘ. Pamiętaj, że rezygnacja sprawi, iż Twój profil zostanie umieszczony niżej w wynikach wyszukiwania.

Odpowiedzialność za szkodę spoczywa, </span na wypożyczającym, jeśli w trakcie trwania wynajmu użytkownik był sprawcą kolizji lub wypadku, lub też w sposób niewłaściwy wykorzystywał pojazd. Odpowiedzialność będzie jednak spoczywała na Tobie, jeśli okaże się, iż nagła awaria jest następstwem dawnej, nienaprawionej usterki lub braku przeprowadzania regularnych przeglądów i prac serwisowych.

Jeśli jesteś już zarejestrowanym użytkownikiem, musisz zalogować się do swojego profilu. Wybierz auto, które najbardziej Ci odpowiada i zaznacz interesujący Cię termin. Jeśli właściciel potwierdzi dostępność samochodu w wybranych dniach, pobierzemy należność z Twojej karty płatniczej. Wówczas rezerwacja zacznie obowiązywać.

W naszym serwisie mogą zarejestrować się wyłącznie pełnoletni uczestnicy ruchu drogowego. Musisz więc okazać, dowód tożsamości oraz prawo jazdy. Dokumenty te potwierdzą, że ukończyłeś 18 rok życia i posiadasz niezbędne uprawnienia do kierowania aut osobowych lub dostawczych/ciężarowych.
Proces weryfikacji trwa zwykle ok. 60 minut.
O odrzuconej rejestracji zostaniesz poinformowany mailowo lub telefonicznie. Najczęściej będzie to oznaczać, iż nie załączyłeś wszystkich wymaganych dokumentów lub nie uzupełniłeś potrzebnych informacji lub danych. W takim przypadku, skontaktuj się z naszym działem technicznym. Obsługa poinformuje Cię o dalszych krokach.
Jeśli zmienisz swoje plany, możesz anulować rezerwację. Czas bezpłatnej rezygnacji wynosi 24 h od pierwszego dnia wynajmu. W przeciwnym razie właściciel może naliczyć opłatę anulacyjną. Wpłacone przez Ciebie pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 7 dni roboczych.

Jeśli sytuacja tego wymaga, niezwłocznie zadzwoń pod numer alarmowy 112 i postępuj zgodnie z poleceniami dyspozytora. Następnie poinformuj o zdarzeniu właściciela pojazdu oraz nasz dział obsługi. Wspólnie podejmiemy decyzję o dalszych krokach.

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń +48 664 969 926

 

 / 

Zaloguj się

Wyślij wiadomość

Moje ulubione